SLTN Hoofdsponsor Indoor Friesland
Met trots stellen wij jullie de hoofdsponsor van Indoor Friesland voor: SLTN, één van de grotere niet-beursgenoteerde ICT-bedrijven van Nederland. Met een omzet van 200 miljoen euro en ruim 500 hoogopgeleide en ervaren medewerkers bedient SLTN ruim 1.400 nationale en internationale klanten. Met specialisaties zoals architectuur, integratie- en migratie projecten, managed services, Clouddiensten, application services, security, detachering en Business Transformation biedt SLTN Future Proof IT.
Organisatiekosten zijn hoog
Peter Ourensma, directeur van WTC Expo Leeuwarden en organisator van Indoor Friesland, is verheugd met SLTN als hoofdsponsor van het internationale paardenconcours. “Het belooft een prachtig evenement te worden, maar de organisatiekosten zijn hoog. Zonder sponsoren is het gewoonweg niet mogelijk om een dergelijk evenement te organiseren. Wij zijn er trots op dat SLTN zich aan ons evenement heeft verbonden. Wij zullen dat ook zo uitdragen.”
Onderlinge verbindingen
Eugène Tuijnman, CEO van SLTN: “We zijn erg trots om hoofdsponsor te mogen zijn voor Indoor Friesland! We zien het niet alleen als ontzettend mooi sportief evenement, maar ook als zakelijk netwerk waarbij onderlinge verbindingen mogelijk worden gemaakt én SLTN iets goeds kan doen voor Friesland en de paardensport.
SLTN gebruikt het hoofdsponsorschap tevens om Paard zoekt Baas, een non-profit stichting die zich ontfermt over verwaarloosde en mishandelde paarden, onder de aandacht te brengen.”
Meer informatie over de stichting is te vinden op www.paardzoektbaas.nl.
Paard zoekt Baas
Omdat Indoor Friesland dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft, draagt het concours graag bij aan het onder de aandacht brengen van deze stichting. Paard Zoekt Baas vangt verwaarloosde paarden op, verzorgt ze en zoekt een vijfsterren huis voor ze. Vanaf de oprichting in 2012 heeft de stichting al honderden paarden een goed nieuw tehuis gegeven.